ტრენინგის მე-9 დღე
დღეს გავიარეთ მერვე მოდული, ვნახეთ სხვადასხვა ვერსიები , გავაანალიზეთ და გავაკეთეთ უკუკავშირები. ვისწავლეთ მისი ატვირთვა ბლოგზე და შევაჯამეთ ტრენინგი.
ინტელის პროექტით გათვალისწინებული სწავლების ცხრადღიანი ტრენინგი დასრულდა ,, რომელიც საინტერესო გახლდათ . ვფიქრობ საფუძვლიანი და სასწავლო პროცესში დანერგვა საშუალებას მომცემს სასწავლო აქტივობები დავუკავშირო რეალურ ცხოვრებისეულ სიტუაციებს. მისი საშუალებით მოსწავლეები შეიძენენ 21 -ე საუკუნის უნარ- ჩვევევბს , განივითარებენ აზროვნების მაღალ დონეებს და ხელი შეეწყობათ ჩამოყალიბდნენ აქტიურ მოქალაქეებად .
ინტელის მოდულები დამეხმარება სორად , და მიზნობრივად გავწერო პროექტის საფეხურები. ტრენინგზე წარმოდგენილი მასალა საკმაოდ საინტერესო აქტივობებითააა დატვირთული. რაც უაღრესად შემეცნებითია და მოსსწავლის სწავლისადმი მოტივაციის განმსაზღვრელი.
ინტელის მოდულების სწავლებაში , მისი თითოეული ეტაპების წვდომაში დიდი წვლილი მიუძღვის ტრენერს ,მისი თავდაუზოგავი შრომა დასაფასებელია ,მის მიერ სწორი გეზის მიცემა , სიმარტივე დახმარება , ყურადღება შეუფასებელია , მან საშუალება მომცა გამეგო და ამეთვისებინა ჩემთვის საინტერესო საკითხი, რასაც პროექტებით სწავლება ჰქვია .
პროექტებით სწავლება ხელს უწყობს მოსწავლეთა შემოქმედებითი წარმოსახვისა და ტექნოლოგიების ეფექტურად გამოყენების უნარის განვითარებას და შესასრულებებლი სამუშაოს არჩევითობის საშუალებას იძლევა..
პროექტებით სწავლა მოითხოვს სხავადსხავა პედაგოგებთან ერთობლივ საქმიანობას, ურთიერთთანამშრომლობას, აზრთა და გამოცდილებათა გაზიარებას.
ტრენინგის დროს:
მადლობა ტრენერს ქალბატონ დიანას სრულყოფილად მასალის მოწოდებისათვის.
ტრენინგის მე-8 დღე
\მერვე დღე საკმაოდ შრომატევადი იყო. ვისაუბრეთ გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტისთეორიაზე, აღქმის სხვადასხვა სტილზე, დიფერენცირებული სწავლების ტიპები მოვარგეთჩვენს გეგმას. დავათვალიერეთ ფასილიტაციის სხვადასხვა რესურსი და შევქმენით ჩვენინიმუშები. ბოლოს, გადავხედეთ ჩვენ-ჩვენ საქაღალდეებს და მოვახდინეთ ბოლო ჩასწორება ნამუშევარში. დღე იყო საინტერესო და შრომატევადი.
დღეს გავიარეთ მერვე მოდული, ვნახეთ სხვადასხვა ვერსიები , გავაანალიზეთ და გავაკეთეთ უკუკავშირები. ვისწავლეთ მისი ატვირთვა ბლოგზე და შევაჯამეთ ტრენინგი.
ინტელის პროექტით გათვალისწინებული სწავლების ცხრადღიანი ტრენინგი დასრულდა ,, რომელიც საინტერესო გახლდათ . ვფიქრობ საფუძვლიანი და სასწავლო პროცესში დანერგვა საშუალებას მომცემს სასწავლო აქტივობები დავუკავშირო რეალურ ცხოვრებისეულ სიტუაციებს. მისი საშუალებით მოსწავლეები შეიძენენ 21 -ე საუკუნის უნარ- ჩვევევბს , განივითარებენ აზროვნების მაღალ დონეებს და ხელი შეეწყობათ ჩამოყალიბდნენ აქტიურ მოქალაქეებად .
ინტელის მოდულები დამეხმარება სორად , და მიზნობრივად გავწერო პროექტის საფეხურები. ტრენინგზე წარმოდგენილი მასალა საკმაოდ საინტერესო აქტივობებითააა დატვირთული. რაც უაღრესად შემეცნებითია და მოსსწავლის სწავლისადმი მოტივაციის განმსაზღვრელი.
ინტელის მოდულების სწავლებაში , მისი თითოეული ეტაპების წვდომაში დიდი წვლილი მიუძღვის ტრენერს ,მისი თავდაუზოგავი შრომა დასაფასებელია ,მის მიერ სწორი გეზის მიცემა , სიმარტივე დახმარება , ყურადღება შეუფასებელია , მან საშუალება მომცა გამეგო და ამეთვისებინა ჩემთვის საინტერესო საკითხი, რასაც პროექტებით სწავლება ჰქვია .
პროექტებით სწავლება ხელს უწყობს მოსწავლეთა შემოქმედებითი წარმოსახვისა და ტექნოლოგიების ეფექტურად გამოყენების უნარის განვითარებას და შესასრულებებლი სამუშაოს არჩევითობის საშუალებას იძლევა..
პროექტებით სწავლა მოითხოვს სხავადსხავა პედაგოგებთან ერთობლივ საქმიანობას, ურთიერთთანამშრომლობას, აზრთა და გამოცდილებათა გაზიარებას.
ტრენინგის დროს:
- შევქმენი პორტფოლიოს საქარალდეები, რომელიც ხელს შემიწყობს სხვადასხვა დოკუმენტები და მასალები დავალაგო გარკვეული სტრუქტურის მიხედვით, რაც საშუალებას მოგვცემს შევინახოთ და მარტივად მოვძებნოთ პროექტის მსვლელობისას შექმნილი მასალები;
- განვსაზღვრე პროექტის თემა;
- განვსაზღვრე მიზანი;
- გამოვყავი ე ს გ -ის ინდიკატორები ;
- შევქმენი ბროშურა პროექტის მოკლე მიმოხილვით, ძირითადი აქტივობებითა და მიზნების ჩამონათვალით.
- ჩამოვწერე ზოგადი თემატური და შინაარსზე ორიენტირებული კითხვები
- გავეცანი პორტფილიოს ჩეკლისტებს, რამაც საშუალება მომცა სწორი მიმართულებით წარმემართა პროექტი.
- შევარჩიე აქტივობები;
- შევქმენი რესურსები პროექტის განსახორციელებლად ;
- ეტაპობრივად გავწერე პროექტის ნაბიჯები;
- აქტივობებში გავითვალისწინე მოსწავლეთა ინტერესები, ინდივიდუალური შესაძლებლობების მქონე ბავშვები
- შევადგინე შეფასების რუბრიკები, კრიტერიუმები და ფორმები.
- ავაწყვე პროექტის საპრეზენტაციო ფორმა pover point-ის პროგრამაში.
- ამავე პროგრამაში ავაწყვე მოსწავლის საპრეზენტაციო მასალა, შეფასებისა და მითითებული ჩეკლისტების გათვალისწინებით.
- შევავსე პროექტის ფარგლებში მოცემული ცხრილები;
- შევქმენი ბლოგი და ავტვირთე პროექტის საქარალდეები;
- ვისწავლე, თუ როგორ უნდა დავიცვა საავტორო უფლებები;
- როგორ უნდა მივაწოდო მოსწავლეებს საძიებო სისტემაში მოსაძიებელი მასალა.
- მიმაჩნია, რომ ინტელის ტრენინგი საინტერესო იყო , მისი ცოდნა აუცილებელია პედაგოგისათვის . ბევრი საკითხი გასაგები, მისაღები და საყურადღებოა .
- მივიღე უკუკავშირები ,რაც დამეხმარება შემდგომში პროექტის დაგეგმვაში. ვფიქრობ, დროა დაფიქრება ჩაღრმავება და პროექტის ეტაპების სწორად გაწერა.
მადლობა ტრენერს ქალბატონ დიანას სრულყოფილად მასალის მოწოდებისათვის.
ტრენინგის მე-8 დღე
\მერვე დღე საკმაოდ შრომატევადი იყო. ვისაუბრეთ გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტისთეორიაზე, აღქმის სხვადასხვა სტილზე, დიფერენცირებული სწავლების ტიპები მოვარგეთჩვენს გეგმას. დავათვალიერეთ ფასილიტაციის სხვადასხვა რესურსი და შევქმენით ჩვენინიმუშები. ბოლოს, გადავხედეთ ჩვენ-ჩვენ საქაღალდეებს და მოვახდინეთ ბოლო ჩასწორება ნამუშევარში. დღე იყო საინტერესო და შრომატევადი.
Комментариев нет:
Отправить комментарий